Przejdź do głównej zawartości

Kompot z rabarbaru :)

Jak tam mijają Wam pierwsze dni wakacji? :) Bo powiem Wam szczerze, że moje lecą niby pomału, ale i tak dość szybko, choć mam więcej czasu dla rodzinki, znajomych, bo tak to w roku to nie mam chwili, by sie zatrzymać ;) Choć ja akurat tak lubie ;p Wszędzie pędzić ;p
Mam nadzieję, że jesteście na fb ze mną i śledzicie na bierząco wszystko co wrzucam ;) Bo czasem będę wstawiała jakieś fajne atrakcje dla Was, jeśli nie macie pomysłu na spędzanie czasu ;D
A teraz o kompocie słów kilka :)

Kompot z rabarbaru pierwszy raz w życiu zrobiłam ;D I pewnie nie ostatni ;p
Jest znakomity do obiadu czy też na zimno na taki upalny dzień jak dzisiejszy:) A jest łatwy w przygotowaniu i w dodatku szybki ;)


Co potrzebujemy :
  • rabarbar tak ok. 1 kg
  • 8 lyżek cukru (w zależności od Nas jaką chcemy uzyskać słodkość)
  • woda
  • kostki lodu
  • mięta

Najpierw należy umyć rabarbar pod wodą, pokroić go w cm kawałki, wrzuć go do garnka i zalej go wodą tak by przykryła te kawałki rabarbaru:) Następnie należy go posłodzić, ja wykorzystałam 8 łyżek, ale dla niektórych może być za mało za dużo, więc potem zawsze możesz dosłodzić jeśli Ci zabraknie ;) I należy to gotować, aż uzyskasz jasny róż (taki jak ja). Czyli około 15 minut. Ja tyle akurat gotowałam :) I potem odlej ten rabarbar i należy dodać do niego mięty wtedy uzyska fajny smaczek, ale nie musisz:) 
I schłodź go przed podaniem :) I możesz go podać z kostkami lodu, w sam raz na takie upalne dni :)! 
Mam nadzieję, że będzie Wam smakował :)!
A tu kilka moich zdjęć:)




Życzę Wam smacznego i udanego dnia ;D!




Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Koktajl - grejpfrut z bananem ;)

Krótki przepis ;) 
Potrzebujemy: banan grejpfrut 3 łyżki jogurtu naturalnego  i według uznania trochę musli
Wszystko wrzucamy do blendera, prócz musli ;) Mieszamy wlewamy do szklaneczki i posypujemy musli :) Sama przyjemność :)!


Pasta ze słonecznika i czarnych oliwek

Czas na inne śniadanie ;) By zaskoczyć swoje kubki smakowe mam dla Was przepis :)!

Pasta ze słonecznika i czarnych oliwek  160g czarnych oliwek60g pestek słonecznika2 ząbki czosnku2 łyżki soku z cytrynypół łyżeczki suszonego tymiankuew sól i pieprz Zacznij od przygotowania słonecznika - upraż go na patelni (nic do niego nie dodawaj). Następnie dodaj do siebie wszystkie produkty i zblenduj, a na sam koniec według swoich smaków dopraw ;)

Pracy tu za wiele nie ma - jedynie można się rozkoszować smakiem ;) Ile Ci zajęło przygotowanie tej potrawy ;)?




Masło orzechowe

Dziś przepis na masło orzechowe! ;D
Miałam zrobić snikcersa, a wyszło jak zwykle ;) Ale spokojnie i na niego przyjdzie kolej :P



Co potrzebujesz:

orzechy arachidowe prażone bez soli ok. 400g - 2,5 - 3 szklankiolej słonecznikowy - 2 łyżkiblender kielich

Najpierw wrzuć do blendera orzechy i zmiel na miazgę. Co i raz zajrzyj do środka i delikatnie zamieszaj ;) Jeśli masa nie jest wystarczająco lepka i kremowa to dodaj olej słonecznikowy:) Miksuj jeszcze 2-4 minuty, a potem się rozkoszuj smakiem :)!
W tym przypadku mamy 100 % pewności z czego te masło zostało zrobione ;) 
Raptem 7 minut i masło gotowe! Na kanapki czy to do owsianki czy też innych dań ;)!
Daj znać czy też robiłeś, a może masz inny przepis ;) Śmiało się podziel ;)!
CAŁUSY :) !