Przejdź do głównej zawartości

LUNCH - polędwiczki z kalafiorem :)

Dziś miałam pobudkę o 6 rano jak mogliście zauważyć na fb. Gdyż jechałam do lekarza i powiem Wam, że to jest jakaś parodia... Miałam robione USG nogi i lekarz powiedział, że powinnam mieć jakieś rehablitacje, bo rzeczywiście z nogą nie jest do końca dobrze, skoro mnie jeszcze troszke pobolewa tyle, że muszę się do Niego przepisać, natomiast dziś poszłam na wizytę do ortopedy drugiego po czym on mi mówi, że wszystko jest ok. Wtedy dałam się już niestety ponieść emocjom i mówię mu, że ja muszę być aktywna fizycznie to on na to bym odpoczywała jeszcze z miesiąc a potem na pewno wszystko bedzie w porzadku i żadnych rehablitacji nie potrzebuje.... Ahh Ci nasi lekarze... Ale mam nadzieję, że będzie już tylko lepiej ;)!

Dziś uświadomiłam sobie, że sierpień dobiega końca, i strasznie mi szybko minęły te wakacje fakt, że niby mam jeszcze miesiąc do rozpoczęcia nauki, ale mimo wszystko strasznie szybko minęło:(

Dziś zaliczyłam już bieg :) Szczebelek w górę ;)!!!

I pora na lunch :)

Polędwiczki z kalafiorem
  • kalafior
  • polędwiczki (3 kotleciki)
  • kasza pęczak (1 szklanka)
  • jogurt naturalny (1/2 szklanki)
  • musztarda dijon (1,5 łyżki)
  • 3 ząbki czosnku
  • papryka 1/4
  • sól, pieprz
  • olej odrobina

Najpierw przemyj szklankę kaszy pod wodą. Następnie wsyp ją do garnka i na jedną szklankę kaszy dolej 2 szklanki wody. Należy gotować ją do momentu, aż woda zniknie ;) co i raz mieszając, w tym czasie 3 kotleciki polędwiczek ubij młotkiem (ja to tak nazywam;)) I przypraw solą i pieprzem. I usmaż na patelni. Natomiast kalafiora wstaw do gotującej się wody tak na około 7 minut (mój był wtedy jeszcze lekko twardawy:)
Następnie przygotuj dip :) Ja na 1/2 szklanki jogurtu przydzieliłam 1,5 łyżki musztardy, 3 wyciśnięte ząbki czosnku, sól i pieprz i do smaku :) I wszystko zamieszałam na koniec polałam nim polędwiczki i kalafiora :)
i do smaczku wykorzystałam paprykę, jednak należy ją umyć :) i pokroić w kosteczki i GOTOWE:)!




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Koktajl - grejpfrut z bananem ;)

Krótki przepis ;) 
Potrzebujemy: banan grejpfrut 3 łyżki jogurtu naturalnego  i według uznania trochę musli
Wszystko wrzucamy do blendera, prócz musli ;) Mieszamy wlewamy do szklaneczki i posypujemy musli :) Sama przyjemność :)!


Ferrero Rocher w wersji fit ;)

Ostatnio cały czas mój organizm domaga się słodkiego ;D
Dlatego trzeba było coś na szybko przygotować słodkiego, a zarazem czekoladowego i tak powstały kulki :D z małą niespodzianką w środku ;P Czyli nocne buszowanie w kuchni :P



Co potrzebujesz: 400 g daktyli1/2 szklanki migdałów i 1/2 szklanki nerkowców3 łyżki kakaoNajpierw należy zmielić orzechy (najlepiej na miazgę;)). Następnie do tego dodajesz daktyle oraz kakao i ponownie wszystko ze sobą mieszasz, aż powstanie jednolita masa. Z powstałego ciasta formujesz kulki, tu już zależy od Ciebie jaką wielkość preferujesz :) Możesz dodatkowo dodać do środka jeden orzech nerkowca (jest miękki więc z zębami raczej problemów nie będziesz mieć ;)) Potem jedynie popraw formę kulki :) I na koniec wstawiasz do lodówki i trzymasz najlepiej noc przed zjedzeniem, ale można też i krócej ;))




Daj znać czy Ci wyszedł przepis i czy kulki smakowały :)

Pasta ze słonecznika i czarnych oliwek

Czas na inne śniadanie ;) By zaskoczyć swoje kubki smakowe mam dla Was przepis :)!

Pasta ze słonecznika i czarnych oliwek  160g czarnych oliwek60g pestek słonecznika2 ząbki czosnku2 łyżki soku z cytrynypół łyżeczki suszonego tymiankuew sól i pieprz Zacznij od przygotowania słonecznika - upraż go na patelni (nic do niego nie dodawaj). Następnie dodaj do siebie wszystkie produkty i zblenduj, a na sam koniec według swoich smaków dopraw ;)

Pracy tu za wiele nie ma - jedynie można się rozkoszować smakiem ;) Ile Ci zajęło przygotowanie tej potrawy ;)?