Przejdź do głównej zawartości

Którą wodę wybierasz..? :)

Nadchodzi lato, a my już odruchowo sięgamy po wodę, ale pytanie po którą? 






Woda smakowa, która nie jest zwyczajną wodą, bo ma pełno dodatków, a mianowicie: woda źródlana, cukier, regulator kwasowości: kwas cytrynowy, substancja konserwująca: benzoesan sodu, aromat, sok truskawkowy z zagęszczonego soku (0,1%).

A zwykła woda, którą sama przygotujesz to:
woda mineralna oraz owoce które do niej dodasz:)! Gdzie masz świadomość co się znajduję:)!

A najzabawniejsze jest to, że w tej wodzie smakowej masz takie ilości cukru, że to się aż w głowie nie mieści. Więc pod żadnym pozorem nie bierz takiej wody na trening choćby się waliło i paliło TO ZAKAZANE:)!

Nie mam takiego nałogu pić wody smakowej, ale nie ukrywam - próbuje czasem od kogoś tej wody i nie smakuje tak dobrze, ciekawa jestem jakie Ty masz zdanie na ten temat :)!

PS Macie jakieś propozycje o czym mogłabym napisać?:)



Komentarze

  1. Zdecydowanie lepiej zrobić samemu :)
    i nie na wodzie źródlanej a na mineralnej - bo to spora różnica

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie piję taką zrobioną własnoręcznie - z truskawkami i świeżą miętą. Pychotaaaaaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz racje, że lepiej zrobić samemu. Mało osób zdaje sobie sprawę, że kupna woda smakowa jest BARDZO kaloryczna - podczas kiedy ta normalna ma około 0 kcal. Poza tym po co katować się chemią skoro można w domciu przyrządzić sobie coś równie dobrego :)


    - Jestem tu po raz pierwszy ale bd wpadać częściej
    Zapraszam też do mnie <333
    http://perfekcjajestwcenie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiadomo :) Choć jak dodamy jakiś owoc to mimo wszystko są jakieś kalorie ;) Ale i tak mamy świadomość tego co pijemy:)!

      Usuń
  4. Nigdy nie lubiłam wód smakowych :) Zalatują taką chemią, nie da się tego pić ;) Lepsza zwykła woda z naturalnymi dodatkami:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja piję tylko wodę smakową lub zwykłą, nienawidzę wody gazowanej :p
    ciasteczkowy-agent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mam nadzieję, że nei smakowa kupwoana tylko własnoręcznie robiona:)?

      Usuń
  6. Ciekawie i mądrze, to lubię <3 Ja tam uwielbiam smoothie i kawę, i to piję całyyyy dzień. Wiem, jestem hipokrytką :D

    http://viofashiontime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Koktajl - grejpfrut z bananem ;)

Krótki przepis ;) 
Potrzebujemy: banan grejpfrut 3 łyżki jogurtu naturalnego  i według uznania trochę musli
Wszystko wrzucamy do blendera, prócz musli ;) Mieszamy wlewamy do szklaneczki i posypujemy musli :) Sama przyjemność :)!


Pasta ze słonecznika i czarnych oliwek

Czas na inne śniadanie ;) By zaskoczyć swoje kubki smakowe mam dla Was przepis :)!

Pasta ze słonecznika i czarnych oliwek  160g czarnych oliwek60g pestek słonecznika2 ząbki czosnku2 łyżki soku z cytrynypół łyżeczki suszonego tymiankuew sól i pieprz Zacznij od przygotowania słonecznika - upraż go na patelni (nic do niego nie dodawaj). Następnie dodaj do siebie wszystkie produkty i zblenduj, a na sam koniec według swoich smaków dopraw ;)

Pracy tu za wiele nie ma - jedynie można się rozkoszować smakiem ;) Ile Ci zajęło przygotowanie tej potrawy ;)?




Pasta z suszonych pomidorów i papryki

Nudzą sie Wam obecne śniadania? Bo codziennie z tym samym lub macie już swoje faworyty i też za bardzo nie rotujecie nimi ;)?

Mam na to rozwiązanie :) Pyszna pasta z suszonych pomidorów i papryki, zaledwie 5 minut przy tym trzeba stać, a tak samo się piecze około 30 minut w zależności jaką moc ma Twój piekarnik ;)

Pasta z suszonych pomidorów i papryki 20 suszonych pomidorów2 duże czerwone papryki3 ząbki czosnkusól, pieprz Najpierw nagrzej piekarnik do 200 stopni. Pokrój paprykę na ćwiartki i włóż skórką do góry do piekarnika. Dodaj do tego obrane ząbki czosnku. Obserwuj i trzymaj aż do momenty gdy sama skórka nie zacznie odchodzić od papryki lub na wierzchu czarnieć;)
W tym czasie wyjmij ze słoika pomidory i możesz ale nie musisz odcedzić delikatnie od oleju. 
Gdy papryka będzie gotowa poczekaj chwile aż ostygnie i zdejmij z niej skórkę.
Dodaj wszystkie produkty (wraz z czosnkiem) do miski i dokładnie zblenduj a na koniec wyrónaj smak solą i pieprzem według własnego uznania :)