Przejdź do głównej zawartości

Sałatka z bobem :)

Bób - taki mały a może zdziałać tak wiele ;) 
Jest idealnym zastępczym źródłem białka zwierzęcego, a także ma pełno witaminy z grupy B, które są odpowiedzialne za nasz układ nerwowy. Dla osób, które lubią być fit również ma same zalety, gdyż spowalnia proces trawienia i masz dłuższe poczucie sytości ;)! 
Więc zabieraj się za sałatkę którą zaraz Ci podam jak na talerzu ;)!

Co potrzebujemy:
kasza pęczak i soczewica
3 łyżki bobu
2 plastry suszonych pomidorów w oliwie 
5 oliwek
1/5 ser feta

Zacznijmy od kaszy i soczewicy. 
Wsyp 1/3 szklanki soczewicy i 2/3 kaszy pęczak, przelej je wodą i przełóż do garnuszka gdzie są 2 szklanki wody. Posól wodę i wstaw na mały ogień. Niech się gotuję, aż do wyparowania wody co i raz mieszając:)
Bób - włóż do wrzącej się wody i gotuj do odpowiedniej miękkości musisz co i raz sprawdzać :)!
Suszone pomidory i oliwki
Suszone pomidory pokrój w małe plasterki tak samo jak i oliwki. 
Ser feta weź 1/5 i pokrój w małe kosteczki - możesz go pominąć ;)

2 łyżki kaszy z soczewicą włóż do miseczki, do tego dodaj obrany bób, suszone pomidory i oliwki i ser feta :) i delektuj się znakomitym smakiem :)!

Jeśli wypróbujesz przepis wstaw koniecznie na ZASTRZYK ENDORFIN NA FB za jakiś czas może się pojawią jakieś FIT nagrody ? ;) Co Ty na to:)? 
Liczę na Twoją aktywność:)!



Komentarze

  1. http://www.forfitshape.blogspot.com/ zapraszamy ! ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Koktajl - grejpfrut z bananem ;)

Krótki przepis ;) 
Potrzebujemy: banan grejpfrut 3 łyżki jogurtu naturalnego  i według uznania trochę musli
Wszystko wrzucamy do blendera, prócz musli ;) Mieszamy wlewamy do szklaneczki i posypujemy musli :) Sama przyjemność :)!


Pasta ze słonecznika i czarnych oliwek

Czas na inne śniadanie ;) By zaskoczyć swoje kubki smakowe mam dla Was przepis :)!

Pasta ze słonecznika i czarnych oliwek  160g czarnych oliwek60g pestek słonecznika2 ząbki czosnku2 łyżki soku z cytrynypół łyżeczki suszonego tymiankuew sól i pieprz Zacznij od przygotowania słonecznika - upraż go na patelni (nic do niego nie dodawaj). Następnie dodaj do siebie wszystkie produkty i zblenduj, a na sam koniec według swoich smaków dopraw ;)

Pracy tu za wiele nie ma - jedynie można się rozkoszować smakiem ;) Ile Ci zajęło przygotowanie tej potrawy ;)?




Pasta z suszonych pomidorów i papryki

Nudzą sie Wam obecne śniadania? Bo codziennie z tym samym lub macie już swoje faworyty i też za bardzo nie rotujecie nimi ;)?

Mam na to rozwiązanie :) Pyszna pasta z suszonych pomidorów i papryki, zaledwie 5 minut przy tym trzeba stać, a tak samo się piecze około 30 minut w zależności jaką moc ma Twój piekarnik ;)

Pasta z suszonych pomidorów i papryki 20 suszonych pomidorów2 duże czerwone papryki3 ząbki czosnkusól, pieprz Najpierw nagrzej piekarnik do 200 stopni. Pokrój paprykę na ćwiartki i włóż skórką do góry do piekarnika. Dodaj do tego obrane ząbki czosnku. Obserwuj i trzymaj aż do momenty gdy sama skórka nie zacznie odchodzić od papryki lub na wierzchu czarnieć;)
W tym czasie wyjmij ze słoika pomidory i możesz ale nie musisz odcedzić delikatnie od oleju. 
Gdy papryka będzie gotowa poczekaj chwile aż ostygnie i zdejmij z niej skórkę.
Dodaj wszystkie produkty (wraz z czosnkiem) do miski i dokładnie zblenduj a na koniec wyrónaj smak solą i pieprzem według własnego uznania :)