Przejdź do głównej zawartości

Szparagi na dwa sposoby :)!

Choć sezon na szparagi się kończy chciałam jeszcze je wykorzystać :)  przedstawić Wam dwa sposoby wykorzystania ich :)

PIERWSZY PRZEPIS ;)
Co potrzebujemy:
7-8 szparagów
100g dorsza
oliwki czarne

Najpierw przygotowujemy sobie dorsz :) 
Układamy go na sreberku, solimy i pieprzymy, delikatnie skrapiamy cytryną i wkładamy do piekarnika ustawionego na 170 stopni na 25 minut :) 
W tym czasie zajmijmy się szparagami:) 
Odcinamy ogonki, obieramy z tej pierwszej powierzchni i wkładamy do wrzącej, posolonej wody i gotujemy przez 5 minut.
Oliwki kroimy w paseczki.
Szparagi układamy na talerzu na to połóż gorącego dorsza i ułóż wg uznania oliwki :) Popieprz i pokrusz bazylią talerz doda Ci to smaku ;) 

SMACZNEGO :)! 
Jeśli skorzystasz z przepisu koniecznie wklej na FB zdjęcie potrway :)!



DRUGI PRZEPIS
Co potrzebujemy:
8 szparagów 
kilka plasterków łososia wędzonego
30g kaszy pęczak 

Zacznijmy od kaszy, pół szklanki kaszy przelej wodą. Włóż ją do garnka zapełnioną 1 szklanką wody następnie troszkę posól i gotuj na małym ogniu, aż do wyparowania wody co i raz mieszając:)!
Szparagi - odcinamy ogonki, obieramy z tej pierwszej powierzchni i wkładamy do wrzącej, posolonej wody i gotujemy przez 5 minut.
Pokrój małe plasterki łososia.
Gotowe szparagi ułóż na talerzu przykryj je łososiem a na boku ułóż kaszę:)! 
SMACZNEGO :)!


DAJ ZNAĆ Czy któryś przepis wybrałeś i powiedz czy smaczne ;)
Mogę na Ciebie liczyć ? ;)

TO DO DZIEŁA :)!




Komentarze

  1. Bardzo zdrowe jedzonko. Do tego ćwiczenia i mamy ciało młodych bogiń :) Ja apropo motywacji własnie zakupiłam nowe buty biegowe na http://www.eobuwie.com.pl i od przyszłego tygodnia porzadny trening. Twoje pomysły bardzo mi się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Koktajl - grejpfrut z bananem ;)

Krótki przepis ;) 
Potrzebujemy: banan grejpfrut 3 łyżki jogurtu naturalnego  i według uznania trochę musli
Wszystko wrzucamy do blendera, prócz musli ;) Mieszamy wlewamy do szklaneczki i posypujemy musli :) Sama przyjemność :)!


Ferrero Rocher w wersji fit ;)

Ostatnio cały czas mój organizm domaga się słodkiego ;D
Dlatego trzeba było coś na szybko przygotować słodkiego, a zarazem czekoladowego i tak powstały kulki :D z małą niespodzianką w środku ;P Czyli nocne buszowanie w kuchni :P



Co potrzebujesz: 400 g daktyli1/2 szklanki migdałów i 1/2 szklanki nerkowców3 łyżki kakaoNajpierw należy zmielić orzechy (najlepiej na miazgę;)). Następnie do tego dodajesz daktyle oraz kakao i ponownie wszystko ze sobą mieszasz, aż powstanie jednolita masa. Z powstałego ciasta formujesz kulki, tu już zależy od Ciebie jaką wielkość preferujesz :) Możesz dodatkowo dodać do środka jeden orzech nerkowca (jest miękki więc z zębami raczej problemów nie będziesz mieć ;)) Potem jedynie popraw formę kulki :) I na koniec wstawiasz do lodówki i trzymasz najlepiej noc przed zjedzeniem, ale można też i krócej ;))




Daj znać czy Ci wyszedł przepis i czy kulki smakowały :)

Pasta ze słonecznika i czarnych oliwek

Czas na inne śniadanie ;) By zaskoczyć swoje kubki smakowe mam dla Was przepis :)!

Pasta ze słonecznika i czarnych oliwek  160g czarnych oliwek60g pestek słonecznika2 ząbki czosnku2 łyżki soku z cytrynypół łyżeczki suszonego tymiankuew sól i pieprz Zacznij od przygotowania słonecznika - upraż go na patelni (nic do niego nie dodawaj). Następnie dodaj do siebie wszystkie produkty i zblenduj, a na sam koniec według swoich smaków dopraw ;)

Pracy tu za wiele nie ma - jedynie można się rozkoszować smakiem ;) Ile Ci zajęło przygotowanie tej potrawy ;)?