Przejdź do głównej zawartości

Jak bardzo jest ważny cel naszych treningów...

Po co my w ogóle ćwiczymy? 
Tak mnie ostatnio naszło na pewne przemyślenia, dzięki temu, że moim podopiecznym pomagam ustalać cele to i sama się zaczęłam zastanawiać po co tak naprawdę ćwiczymy  
Składa się na to wiele czynników nie tylko dlatego by pięknie wyglądać;) Bo wiadomo, że kiedyś osiągniemy ten efekt i co wtedy przestaniemy już ćwiczyć ? 
Warto też poświęcić uwagę, że ćwicząc, ruszając się poprawiamy swoją kondycję, wytrzymałość, wydolność, a także możemy też w pewien sposób się wyżyć na treningu i psychicznie jak i fizycznie !
Czujecie czasem taką ulgę po treningu? Dziś ja właśnie miałam z samego rana pobudkę punkt 6. I tak poszłam zjeść śniadanie, zrobiłam posiłek po treningowy i tak sobie myślę, że a może sobie przełożę ten trening na później, tak chwila zastanowienia i od razu zaczęłam się zbierać na siłownie;) Gdzie po treningu czułam się o niebo lepiej niż przed i właśnie też czułam taką ulgę z rana po treningu, bo wszystkie problemy poszły w kąt 
Dzięki treningowi też nasz organizm pracuje inaczej. 

Dlatego zastanówcie się chwilę dlaczego i po co ćwiczycie?  (W tym przypadku bądźcie też samolubni i siebie postawcie na pierwszym miejscu ;))
Czekam na Wasze rozmyślenia:)!
MIŁEGO I AKTYWNEGO DNIA !



Komentarze

  1. a ja cwicze bo to lubie
    owszem chce schudnac i fajnie wygladac ale nie mam celu ze musze miec taka i taka wage i tyle w obwodzie
    chce sie dobrze czuc sama ze soba a gdy to osiagne to jestem pewna ze i tak nie zrezygnuje z treningow

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedy regularnie ćwiczę czuję się lepiej, zdrowiej, kiedy nie - od razu boli mnie brzuch i jestem leniwa. Po obserwacji własnego ciała wiem, że aktywność fizyczna jest odpowiedzą na wszystkie problemy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio czytałem, że dopiero po 30 minutach uwalniają się endorfiny. A co do wszystkich problemów to aktywność fizyczna nie jest rozwiązaniem. Ogólnie trzeba dobrze wyglądać, zwłaszcza w dzisiejszych czasach. Dlatego prócz ćwiczeń stosuję odpowiednią suplementację. Polecam poradnik http://www.tiens24.com/pl/i8,profilaktyka-zdrowia.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest rozwiązaniem, ale można się zatrzymać i pomyśleć nad wieloma sprawami jak to woli:)
      Nie musisz wyglądać dobrze, zależy jak pojmujesz to zdanie ;) Myślę, że raczej żyć w zgodzie ze sobą, bo dla jednego będzie dobrze a dla drugiego zupełnie na odwrót :) Zajrze:)!

      Usuń
  4. a ja też zaczynam walczyć o siebie :)

    basicbyjustyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Koktajl - grejpfrut z bananem ;)

Krótki przepis ;) 
Potrzebujemy: banan grejpfrut 3 łyżki jogurtu naturalnego  i według uznania trochę musli
Wszystko wrzucamy do blendera, prócz musli ;) Mieszamy wlewamy do szklaneczki i posypujemy musli :) Sama przyjemność :)!


Ferrero Rocher w wersji fit ;)

Ostatnio cały czas mój organizm domaga się słodkiego ;D
Dlatego trzeba było coś na szybko przygotować słodkiego, a zarazem czekoladowego i tak powstały kulki :D z małą niespodzianką w środku ;P Czyli nocne buszowanie w kuchni :P



Co potrzebujesz: 400 g daktyli1/2 szklanki migdałów i 1/2 szklanki nerkowców3 łyżki kakaoNajpierw należy zmielić orzechy (najlepiej na miazgę;)). Następnie do tego dodajesz daktyle oraz kakao i ponownie wszystko ze sobą mieszasz, aż powstanie jednolita masa. Z powstałego ciasta formujesz kulki, tu już zależy od Ciebie jaką wielkość preferujesz :) Możesz dodatkowo dodać do środka jeden orzech nerkowca (jest miękki więc z zębami raczej problemów nie będziesz mieć ;)) Potem jedynie popraw formę kulki :) I na koniec wstawiasz do lodówki i trzymasz najlepiej noc przed zjedzeniem, ale można też i krócej ;))




Daj znać czy Ci wyszedł przepis i czy kulki smakowały :)

Pasta ze słonecznika i czarnych oliwek

Czas na inne śniadanie ;) By zaskoczyć swoje kubki smakowe mam dla Was przepis :)!

Pasta ze słonecznika i czarnych oliwek  160g czarnych oliwek60g pestek słonecznika2 ząbki czosnku2 łyżki soku z cytrynypół łyżeczki suszonego tymiankuew sól i pieprz Zacznij od przygotowania słonecznika - upraż go na patelni (nic do niego nie dodawaj). Następnie dodaj do siebie wszystkie produkty i zblenduj, a na sam koniec według swoich smaków dopraw ;)

Pracy tu za wiele nie ma - jedynie można się rozkoszować smakiem ;) Ile Ci zajęło przygotowanie tej potrawy ;)?