Przejdź do głównej zawartości

Jak bardzo jest ważny cel naszych treningów...

Po co my w ogóle ćwiczymy? 
Tak mnie ostatnio naszło na pewne przemyślenia, dzięki temu, że moim podopiecznym pomagam ustalać cele to i sama się zaczęłam zastanawiać po co tak naprawdę ćwiczymy  
Składa się na to wiele czynników nie tylko dlatego by pięknie wyglądać;) Bo wiadomo, że kiedyś osiągniemy ten efekt i co wtedy przestaniemy już ćwiczyć ? 
Warto też poświęcić uwagę, że ćwicząc, ruszając się poprawiamy swoją kondycję, wytrzymałość, wydolność, a także możemy też w pewien sposób się wyżyć na treningu i psychicznie jak i fizycznie !
Czujecie czasem taką ulgę po treningu? Dziś ja właśnie miałam z samego rana pobudkę punkt 6. I tak poszłam zjeść śniadanie, zrobiłam posiłek po treningowy i tak sobie myślę, że a może sobie przełożę ten trening na później, tak chwila zastanowienia i od razu zaczęłam się zbierać na siłownie;) Gdzie po treningu czułam się o niebo lepiej niż przed i właśnie też czułam taką ulgę z rana po treningu, bo wszystkie problemy poszły w kąt 
Dzięki treningowi też nasz organizm pracuje inaczej. 

Dlatego zastanówcie się chwilę dlaczego i po co ćwiczycie?  (W tym przypadku bądźcie też samolubni i siebie postawcie na pierwszym miejscu ;))
Czekam na Wasze rozmyślenia:)!
MIŁEGO I AKTYWNEGO DNIA !



Komentarze

  1. a ja cwicze bo to lubie
    owszem chce schudnac i fajnie wygladac ale nie mam celu ze musze miec taka i taka wage i tyle w obwodzie
    chce sie dobrze czuc sama ze soba a gdy to osiagne to jestem pewna ze i tak nie zrezygnuje z treningow

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedy regularnie ćwiczę czuję się lepiej, zdrowiej, kiedy nie - od razu boli mnie brzuch i jestem leniwa. Po obserwacji własnego ciała wiem, że aktywność fizyczna jest odpowiedzą na wszystkie problemy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio czytałem, że dopiero po 30 minutach uwalniają się endorfiny. A co do wszystkich problemów to aktywność fizyczna nie jest rozwiązaniem. Ogólnie trzeba dobrze wyglądać, zwłaszcza w dzisiejszych czasach. Dlatego prócz ćwiczeń stosuję odpowiednią suplementację. Polecam poradnik http://www.tiens24.com/pl/i8,profilaktyka-zdrowia.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest rozwiązaniem, ale można się zatrzymać i pomyśleć nad wieloma sprawami jak to woli:)
      Nie musisz wyglądać dobrze, zależy jak pojmujesz to zdanie ;) Myślę, że raczej żyć w zgodzie ze sobą, bo dla jednego będzie dobrze a dla drugiego zupełnie na odwrót :) Zajrze:)!

      Usuń
  4. a ja też zaczynam walczyć o siebie :)

    basicbyjustyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Koktajl - grejpfrut z bananem ;)

Krótki przepis ;) 
Potrzebujemy: banan grejpfrut 3 łyżki jogurtu naturalnego  i według uznania trochę musli
Wszystko wrzucamy do blendera, prócz musli ;) Mieszamy wlewamy do szklaneczki i posypujemy musli :) Sama przyjemność :)!


Batoniki z daktyli

Czasem trzeba sobie dogodzić :D Także dzisiaj coś na słodko :) Zajmię Ci to dosłownie CHWILE! 


Batoniki z daktyli
Potrzebne składniki: 1 szklanka migdałów 1 szklanka daktyli 0,5 szklanki fig 0,5 szklanki jagód goi
W pierwszej kolejności zalej wrzątkiem daktyle i zostaw na 20-30 minut. Następnie zmiel migdały na miazgę. Dodaj daktyle i razem zblenduj, następnie wsyp figi. a na koniec jagody goi i wszystko razem zblenduj na jednolitą masę. Całość wstaw na 25-20 minut do lodówki, a następnie uformuj w kawałki o wielkości najlepiej 3-5 cm. Po uformowaniu batoników zostaw je na minimum pół godziny, a najlepiej na 12 godzin w lodówce. Po tym czasie będą gotowe do jedzenia ;)

Brownie z czerwonej fasoli :)

Pora na coś - nieziemsko czekoladowego, a żeby jszcze było mało to z polewą czekoladową!
Uwierzcie, że jeden kawałek nie starczy, tylko będzie jeszcze jeden i kolejny, następny...


BROWNIE na bazie CZERWONEJ FASOLI w polewie czekoladowej 
Co potrzebujesz do ciasta: puszka czerwnonej fasoli2 jajka1 łyżka kakao1 łyżka oleju kokosowego nierafinowanego1 banan pokrojony w drobne kawałki1 łyżeczka proszku do pieczeniapół szklanki ksylitolu. Zacznij od odsączenia czerwonej fasoli i wrzuć do miski, następnie dodaj 2 całe jajka, pokrój w paski banana, dodaj olej kokosowy, kakao, proszek do pieczenia, ksylitol. Następnie dokładnie wszystko zblenduj na jednolitą masę. Gdy piekarnik będzie rozgrzany do 190/200 stopni ustawiony na góra-dół to wlej do brytfanki ciasto, ja użyłam tortownicy, a następnie włóż do piekarnika na 50 minut.



Co potrzebujesz do polewy: 1,5 łyżki oleju kokosowego nirafinowanego1,5 łyżki wody1 łyżka kakao1 łyżka miodutroche mleka Łączysz ze sobą wszystkie składniki w małym garnuszk…