Przejdź do głównej zawartości

Płatki owsiane :)

Dziś parę słów o płatkach owsianych, bo tak je jemy, ale co one właściwie nam dają?

Owies jest to ziarno, które jest najbogatsze w białko i aminokwasy. Zawdzięczamy mu również pełno witamin, magnezu oraz wapnia, które są niezbędne dla naszego organizmu. Błonnik zawarty w produktach owsianych działa jak przysłowiowa szczotka wymiatająca szkodliwe produkty przemiany materii.

Owsianka daję nam poczucie sytości, jednak nie jest nam „ciężko” na żołądku, a jedynie ogranicza napady głodu, więc idealne dla osób, które chcą się pozbyć zbędnej tkanki tłuszczowej  A także wpływa na nasz stres, rozdrażnienie i zmęczenie.


Owsianka z malinami, bananem i migdałami oraz białkiem o smaku ciasteczka :) 
Dobrze rozpoczęty dzień :)!

MIŁEGO DNIA!:)

Komentarze

  1. Uwielbiam owsiankę na śniadanie! Dzisiaj miałam owsiankę z bananem i masłem orzechowym... pycha! :)
    http://zgrabna-i-powabna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A owsianka Twoja równie smacznie brzmi ;)
      PS Niestety Twój blog mi się nie otwiera :)

      Usuń
  2. Świetny sposób na rozpoczęcie dnia. Tym bardziej, jeżeli ktoś sobie poważnie obiecał, że od teraz żyje w stylu fit. Tak o MNIE mowa :P Właśnie zakupiłam nowe buty biegowe na www.eobuwie.com.pl i palę się by je wypróbować. Jestem pewna, że mam co spalić :P chociaż wejść na wagę się boję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie patrz na wagę ;)! Ona nie wiele Ci powie ;)!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Koktajl - grejpfrut z bananem ;)

Krótki przepis ;) 
Potrzebujemy: banan grejpfrut 3 łyżki jogurtu naturalnego  i według uznania trochę musli
Wszystko wrzucamy do blendera, prócz musli ;) Mieszamy wlewamy do szklaneczki i posypujemy musli :) Sama przyjemność :)!


Pasta ze słonecznika i czarnych oliwek

Czas na inne śniadanie ;) By zaskoczyć swoje kubki smakowe mam dla Was przepis :)!

Pasta ze słonecznika i czarnych oliwek  160g czarnych oliwek60g pestek słonecznika2 ząbki czosnku2 łyżki soku z cytrynypół łyżeczki suszonego tymiankuew sól i pieprz Zacznij od przygotowania słonecznika - upraż go na patelni (nic do niego nie dodawaj). Następnie dodaj do siebie wszystkie produkty i zblenduj, a na sam koniec według swoich smaków dopraw ;)

Pracy tu za wiele nie ma - jedynie można się rozkoszować smakiem ;) Ile Ci zajęło przygotowanie tej potrawy ;)?




Pasta z suszonych pomidorów i papryki

Nudzą sie Wam obecne śniadania? Bo codziennie z tym samym lub macie już swoje faworyty i też za bardzo nie rotujecie nimi ;)?

Mam na to rozwiązanie :) Pyszna pasta z suszonych pomidorów i papryki, zaledwie 5 minut przy tym trzeba stać, a tak samo się piecze około 30 minut w zależności jaką moc ma Twój piekarnik ;)

Pasta z suszonych pomidorów i papryki 20 suszonych pomidorów2 duże czerwone papryki3 ząbki czosnkusól, pieprz Najpierw nagrzej piekarnik do 200 stopni. Pokrój paprykę na ćwiartki i włóż skórką do góry do piekarnika. Dodaj do tego obrane ząbki czosnku. Obserwuj i trzymaj aż do momenty gdy sama skórka nie zacznie odchodzić od papryki lub na wierzchu czarnieć;)
W tym czasie wyjmij ze słoika pomidory i możesz ale nie musisz odcedzić delikatnie od oleju. 
Gdy papryka będzie gotowa poczekaj chwile aż ostygnie i zdejmij z niej skórkę.
Dodaj wszystkie produkty (wraz z czosnkiem) do miski i dokładnie zblenduj a na koniec wyrónaj smak solą i pieprzem według własnego uznania :)