Przejdź do głównej zawartości

Koktajl z owoców jagodowych

Nie wiesz co wybrać wciągu dnia na przekąskę?

Mamy końcówkę lata więc warto jeszcze sięgnąć po maliny i borówki ;)

Te owoce mają świetne działanie na:

  • układ sercowo-naczyniowy,
  • redukują poziom lipidów we krwi, jak i nadciśnienie.
Borówki wspomagają proces chudnięcia, gdyż hamują wzrost i różnicowanie komórek tłuszczowych, mają niski indeks glikemiczny, a także działają przeciwzapalnie i mają wpływ na równowagę mikroflory jelitowej.
Z kolei maliny są źródłem błonnika (w jednej szklance znajdziemy 8 gram) jak i bogate w fitozwiązki, wapń, magnez, fosfor, potas i witaminę C. Redukują poziom glukozy we krwi jak i odpowiedź insulinową przy produktach skrobiowych, co jest pomocne przy takich chorobach jak: cukrzyca typu 2, otyłość czy choroby serca. 


Koktajl z malin i borówek

  • 1/2 szklanka malin
  • 1/2 szklanka borówek
  • 1/2 szklanki mleka owsianego
Wszystko blendujemy i gotowe ;)

Dodatkowo dorzuciłam garstkę migdałów ;)

Smacznego ;)


Komentarze

  1. Nie mogę doczekać się lata by takich cudów kosztować :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Koktajl - grejpfrut z bananem ;)

Krótki przepis ;) 
Potrzebujemy: banan grejpfrut 3 łyżki jogurtu naturalnego  i według uznania trochę musli
Wszystko wrzucamy do blendera, prócz musli ;) Mieszamy wlewamy do szklaneczki i posypujemy musli :) Sama przyjemność :)!


Pasta ze słonecznika i czarnych oliwek

Czas na inne śniadanie ;) By zaskoczyć swoje kubki smakowe mam dla Was przepis :)!

Pasta ze słonecznika i czarnych oliwek  160g czarnych oliwek60g pestek słonecznika2 ząbki czosnku2 łyżki soku z cytrynypół łyżeczki suszonego tymiankuew sól i pieprz Zacznij od przygotowania słonecznika - upraż go na patelni (nic do niego nie dodawaj). Następnie dodaj do siebie wszystkie produkty i zblenduj, a na sam koniec według swoich smaków dopraw ;)

Pracy tu za wiele nie ma - jedynie można się rozkoszować smakiem ;) Ile Ci zajęło przygotowanie tej potrawy ;)?




Pasta z suszonych pomidorów i papryki

Nudzą sie Wam obecne śniadania? Bo codziennie z tym samym lub macie już swoje faworyty i też za bardzo nie rotujecie nimi ;)?

Mam na to rozwiązanie :) Pyszna pasta z suszonych pomidorów i papryki, zaledwie 5 minut przy tym trzeba stać, a tak samo się piecze około 30 minut w zależności jaką moc ma Twój piekarnik ;)

Pasta z suszonych pomidorów i papryki 20 suszonych pomidorów2 duże czerwone papryki3 ząbki czosnkusól, pieprz Najpierw nagrzej piekarnik do 200 stopni. Pokrój paprykę na ćwiartki i włóż skórką do góry do piekarnika. Dodaj do tego obrane ząbki czosnku. Obserwuj i trzymaj aż do momenty gdy sama skórka nie zacznie odchodzić od papryki lub na wierzchu czarnieć;)
W tym czasie wyjmij ze słoika pomidory i możesz ale nie musisz odcedzić delikatnie od oleju. 
Gdy papryka będzie gotowa poczekaj chwile aż ostygnie i zdejmij z niej skórkę.
Dodaj wszystkie produkty (wraz z czosnkiem) do miski i dokładnie zblenduj a na koniec wyrónaj smak solą i pieprzem według własnego uznania :)