Przejdź do głównej zawartości

Pasta ze słonecznika i czarnych oliwek

Czas na inne śniadanie ;) By zaskoczyć swoje kubki smakowe mam dla Was przepis :)!

Pasta ze słonecznika i czarnych oliwek 
  • 160g czarnych oliwek
  • 60g pestek słonecznika
  • 2 ząbki czosnku
  • 2 łyżki soku z cytryny
  • pół łyżeczki suszonego tymianku
  • ew sól i pieprz
Zacznij od przygotowania słonecznika - upraż go na patelni (nic do niego nie dodawaj).
Następnie dodaj do siebie wszystkie produkty i zblenduj, a na sam koniec według swoich smaków dopraw ;)


Pracy tu za wiele nie ma - jedynie można się rozkoszować smakiem ;)
Ile Ci zajęło przygotowanie tej potrawy ;)?





Komentarze

  1. Świetny wpis sam zacząłem z dziewczyną w tym roku, przygodę z fitnessem i odchudzaniem na pewno będziemy polecać Twojego bloga wśród znajomych :) nie możemy się doczekać, aż wstawisz coś nowego :D
    Ja bardziej w Calisthenics poszedłem a moja dziewczyna sam fitness :) trzymaj się cieplutko.

    Osobiście mogę też polecić Diet map https://goo.gl/z5eNrM = Diet map a także kartę Mylife https://goo.gl/14LKrD
    która pozwala na dostęp do lekarzy a także siłowni i punktów fitness w całej Polsce bez zbędnego chodzenia i załatwiania formalności

    Pozdrawiam i na 100% będziemy wracać do lektury na Twoim blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to świetnie że zaczeliście ;D W grupie zawsze raźniej i łatwiej :) Grunt to podkręcać siebie nawzajem :)
      Spojrze w te linki bo mogą być przydatne :)
      I zapraszam do częstszych odwiedzin jak i na instagramie i na FB :)!

      Usuń
  2. Jadłem kiedyś podobną i bardzo mi smakowała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słonecznik i oliwki, ciekawe połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz spotykam się z takim przepisem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy przepis chociaż nie wygląda za apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Wiem, że nie wygląda apetycznie, ale smakuje według mnie :)!

      Usuń
  6. Niezbyt lubie oliwki ale dałam przepis mężowi - bardzo sobie chwalił, gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kiedyś nie lubiłam zielonych oliwek, ale ostatnio mi przypadły do gustu :) Bardzo dziękuje :)!

      Usuń
  7. Chętnie wypróbuję przepis.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Bananowe love - czyli kulki czekoladowo - orzechowe

Poszukiwanie nowych smaków na ciasta i ciasteczka, kończą się przygotowaniem pysznych kulek z innym składem niż poprzednie :) W sam raz kiedy nie macie piekarnika w domu lub pieczecie w nim inne produkty, a Wasi znajomi lada moment mają przybyć :D Albo poprostu macie zajawkę na gotowanie, a nie macie zbyt dużo czasu wolnego ;) Te kulki to jest sztos - bananowe love - nie bez przyczyny taka nazwa :D Każdy gryz tej kulki powoduje, że chcecie więcej i więcej :D Nie są ani za słodkie, ani za słone takie w sam raz ;) Nie zasłodzicie się nimi (mam nadzieje ;)) Myśle, że na jednej kulce się nie skończy :D Także próbujcie przepisu <3 :) Co potrzebujesz: 1 i 1/2 szklanki płatków owsianych 200g daktyli 4 łyżki masła orzechowego 1 banan 1 łyżka kakao Zacznij od zalania wodą daktyli i zostaw w miseczce na 10-15 minut. W tym czasie na patelni wysyp płatki owsiane i delikatnie je podgrzej tak by się zarumieniły i nabrały takiej chrupości. W blenderze zmiksuj banana, kakao

Risotto ze szparagami i boczniakami ;)

Sezon w pełni na szparagi, dlatego one dzisiaj na talerzu ;D Co potrzebujesz:  8 szparagów 150g boczniaków masło klarowane 3 ząbki czosnku 1 dymka por (ilość jak dymka) 200g ryżu (może być zwykły) sól, pieprz, curry woda świeża bazylia wysoką patelnie   Zacznij od przygotowania szparagów. Obierz je ze skórki, odkrój końcówki i włóż do gotującej się wody na 7 minut. Następnie wyjmij je i ostudź. Jeśli chcesz, możesz pokroić je w małe kosteczki. Podczas, gdy szparagi będą się gotować, zajmij się przygotowaniem risotto. Na patelnie nałóż 1 łyżeczkę masła klarowanego, posiekane 3 ząbki czosnku, dymkę i pora. Poczekaj, aż składniki się zarumienią. Następnie dodaj 200 gram ryżu i podsmaż przez około 2 minuty. Składniki dopraw solą, pieprzem i curry do smaku. Całość zalej szklanką wody i zagotuj. Podczas gotowania możesz dolewać wody, w zależności czy ryż ma być bardziej miękki, czy też bardziej twardy. Boczniaki umyj, pokrój w kostkę i dodaj je na patelnię raz

Soki - pora na jarmuż - 7 przepisów

 Zdecydowałam się na dodatkowy zastrzyk witamin w postaci soku, bo zauważyłam u siebie delikatny spadek energii, mniejsza ilość zjadanych warzyw w ciągu dnia i mniejszy apetyt na zdrowe jedzenie a większy apetyt na przetworzoną żywność  Wiem, że taka ilość warzyw i owoców gdybyśmy zjedli w postaci stałej by wystarczyła nam na dużo dłużej, przynajmniej dla mnie, jednak czuje, że organizm się domaga witamin :) Postanowiłam, że codziennie rano będę przygotowywać świeże soki dla Nas :)  I z chęcią się z Wami podzielę przepisami :)  Będą się pojawiać co tydzień :) Każdy tydzień to każde inne powtarzające się warzywko :) W ostatnim poście na IG oraz FB mówiłam o jarmużu, że będzie grał pierwsze skrzypce w koktajlach i tak było :)  Kilka słów o nim :)  znajdziesz w nim błonnik (w 100g jest 3,6g), białka (w 100g jest 4,28g) potas, który udrażnia naczynia krwionośne, wiec krew krąży swobodnie, co nam daje - spadek ciśnienia; wapń, który nie tylko działa korzystnie na układ kostno-stawowy, ale t