Przejdź do głównej zawartości

Pasta ze słonecznika i czarnych oliwek

Czas na inne śniadanie ;) By zaskoczyć swoje kubki smakowe mam dla Was przepis :)!

Pasta ze słonecznika i czarnych oliwek 
  • 160g czarnych oliwek
  • 60g pestek słonecznika
  • 2 ząbki czosnku
  • 2 łyżki soku z cytryny
  • pół łyżeczki suszonego tymianku
  • ew sól i pieprz
Zacznij od przygotowania słonecznika - upraż go na patelni (nic do niego nie dodawaj).
Następnie dodaj do siebie wszystkie produkty i zblenduj, a na sam koniec według swoich smaków dopraw ;)


Pracy tu za wiele nie ma - jedynie można się rozkoszować smakiem ;)
Ile Ci zajęło przygotowanie tej potrawy ;)?





Komentarze

  1. Świetny wpis sam zacząłem z dziewczyną w tym roku, przygodę z fitnessem i odchudzaniem na pewno będziemy polecać Twojego bloga wśród znajomych :) nie możemy się doczekać, aż wstawisz coś nowego :D
    Ja bardziej w Calisthenics poszedłem a moja dziewczyna sam fitness :) trzymaj się cieplutko.

    Osobiście mogę też polecić Diet map https://goo.gl/z5eNrM = Diet map a także kartę Mylife https://goo.gl/14LKrD
    która pozwala na dostęp do lekarzy a także siłowni i punktów fitness w całej Polsce bez zbędnego chodzenia i załatwiania formalności

    Pozdrawiam i na 100% będziemy wracać do lektury na Twoim blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to świetnie że zaczeliście ;D W grupie zawsze raźniej i łatwiej :) Grunt to podkręcać siebie nawzajem :)
      Spojrze w te linki bo mogą być przydatne :)
      I zapraszam do częstszych odwiedzin jak i na instagramie i na FB :)!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Koktajl - grejpfrut z bananem ;)

Krótki przepis ;) 
Potrzebujemy: banan grejpfrut 3 łyżki jogurtu naturalnego  i według uznania trochę musli
Wszystko wrzucamy do blendera, prócz musli ;) Mieszamy wlewamy do szklaneczki i posypujemy musli :) Sama przyjemność :)!


Batoniki z daktyli

Czasem trzeba sobie dogodzić :D Także dzisiaj coś na słodko :) Zajmię Ci to dosłownie CHWILE! 


Batoniki z daktyli
Potrzebne składniki: 1 szklanka migdałów 1 szklanka daktyli 0,5 szklanki fig 0,5 szklanki jagód goi
W pierwszej kolejności zalej wrzątkiem daktyle i zostaw na 20-30 minut. Następnie zmiel migdały na miazgę. Dodaj daktyle i razem zblenduj, następnie wsyp figi. a na koniec jagody goi i wszystko razem zblenduj na jednolitą masę. Całość wstaw na 25-20 minut do lodówki, a następnie uformuj w kawałki o wielkości najlepiej 3-5 cm. Po uformowaniu batoników zostaw je na minimum pół godziny, a najlepiej na 12 godzin w lodówce. Po tym czasie będą gotowe do jedzenia ;)

Risotto ze szparagami i boczniakami ;)

Sezon w pełni na szparagi, dlatego one dzisiaj na talerzu ;D




Co potrzebujesz:  8 szparagów150g boczniakówmasło klarowane3 ząbki czosnku1 dymkapor (ilość jak dymka)200g ryżu (może być zwykły)sól, pieprz, currywodaświeża bazyliawysoką patelnie   Zacznij od przygotowania szparagów. Obierz je ze skórki, odkrój końcówki i włóż do gotującej się wody na 7 minut. Następnie wyjmij je i ostudź. Jeśli chcesz, możesz pokroić je w małe kosteczki.
Podczas, gdy szparagi będą się gotować, zajmij się przygotowaniem risotto.
Na patelnie nałóż 1 łyżeczkę masła klarowanego, posiekane 3 ząbki czosnku, dymkę i pora.
Poczekaj, aż składniki się zarumienią. Następnie dodaj 200 gram ryżu i podsmaż przez około 2 minuty.
Składniki dopraw solą, pieprzem i curry do smaku. Całość zalej szklanką wody i zagotuj. Podczas gotowania możesz dolewać wody, w zależności czy ryż ma być bardziej miękki, czy też bardziej twardy.
Boczniaki umyj, pokrój w kostkę i dodaj je na patelnię razem ze szparagami i świeżą bazylią. Całość g…